دوشنبه، خرداد ۱۵، ۱۳۹۱

تعیین جایزه 10 میلیون تومانی از سوی یک هفته نامه وابسته به وزارت اطلاعات برای ترور رئیس جمهور آذربایجان



هفته نامه صدای اردبیل که یکی از نشریات وابسته به وزارت اطلاعات ایران میباشد برای ترور رئیس جمهور آذربایجان  آقای الهام علی اف ١٠ میلیون تومان جایزه تعیین کرده است!!


 عکس و متن نوشته شده در آن هفته نامه بدون تلخیص درزیرآورده شده است.





 

تعیین جایزه برای اعدام الهام علی اف ملعون

در روزهای اخیر مشاهده کردیم که اقدام موهن یک خواننده بهایی (شاهین نجفی ملعون) در اجرای ترانه ای موهن،چگونه حساسیتهای اقشار مختلف را برانگیخت و از مراجع عظام تقلید تا برخی چهره های هنری و حتی برخی افراد گمنام برای اعدام این ملعون جایزه تعیین کردند.

اما به راستی اقدام موهن و زشت و زننده الهام علی اف در آذربایجان و برگزاری شوی همجنسگرایان شدیدتر از عمل آن خواننده معلوم الحال نبود؟؟!!

الهام علی اف درعین حالیکه ریاست یک کشور مسلمان را یدک میکشد در همان حال به جنگ با احکام الهی برخاسته و همجنسگرایی را در آذربایجان آزاد اعلام میکند و از نماد شیطان در باکو (مرکز یک کشور اسلامی پرده برداری میکند.

من طبق آموزهایی که از فقه اسلامی آموخته ام این ملعون را مهدور الدم اعلام داشته و برای اعدام این ملعون و مهدورالدم در حد وسع خودم جایزه تعیین میکنم.

و به هرکس که این ملعون (الهام علی اف) را به سزای اعمال ننگین خود برساند،از سویهفته نامه صدای اردبیل۱۰میلیون تومان یا معادل دلاری آن جایزه پرداخت کرده و دستانش را خواهم بوسید.

امیدوارم این حرکت بنده با حمایت دیگربزرگواران همراه شده و شاهد روزی باشیم که شیعه واقعی در کشور عزیز آذربایجان حکومت میکند.
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد

اللهم صل علی محمد و آل محمد

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Friendfeed :: Twitter :: Greader :: Email To: :: Qirmiz-da paylash! ::

۳ نظر:

  1. akheee bemiram baratoon, doolate iran che mozakhrafatii too ardebil be khoretoon mide :-( vali fekr nakonid faghat unjast! be khoda hame jaye iran ra be gand keshidan. albateh shahr haye marzi hamishe hasasiat e bishtari dashte.

    پاسخحذف
  2. عزیزم، اگر ظلمی به شما‌ها شده، به ما‌ها هم شده. همه‌مون از یک چوب می‌خوریم و اون هم درک نکردن همدیگر بوده، احترام نذاشتن به یکدیگر. اگر من به زبانِ فارسی مینویسم به این علت هست که ترکی‌ بلد نیستم نه به این علت که زبانِ شما را دوست ندارم. اگر کسی‌ جوکِ ترکی‌ میگه به علت بی‌ اطلاعی هست نه به علت دشمنی. همونطوری که اخیرا مردمِ ایران، بسیاری از جوک‌ها را حذف کردن. اگر من تا به حال از زبانِ ترکی‌ تو مدارسِ آذربایجان دفاع نمیکردم به خاطره بی‌ اطلاعیِ من بوده، به خاطره نداشتنِ آزادی بیان در ایران بوده که صدای منطقی‌ شما به ما نرسیده نه بخاطر دشمنیِ من با شما! این سالهای اخیر به خاطر فعالیت‌های زیادِ مردم ایران در اینترنت، بسیاری از مردم به فکرِ شما‌ها افتادن، و خیلی‌ دوست دارن به شما کمک کنند، ولی‌ لطفا شما هم از ما طرفداری کنید. شما هم دردِ ما را بیان کنید. از دریاچه‌های دیگرِ ایران که از بین رفتن چیزی نمیگید؟ چرا از تخت جمشید که از بین میرود دفاع نمی‌کنید؟ چرا از فقرِ مردمِ خوزستان، فارس، یزد، کرمان، سیستان، لرستان، خراسان، بوشهر، هرمزگان،... نمینویسید؟ چرا از جنگل‌های مازندران که نابود میشن نمیگید؟ ما اگر حمایتی از شما‌ها ببینیم دلمون قوی تر می‌شه و محکم تر هواتون را داریم. این دولت برایِ هیچکدوم از ما‌ها خیری نداشته، فقط ما خودمون هستیم که میتونیم به خودمون کمک کنیم. انشا‌الله روزی برسه که همه بتونیم تو شهر‌های خودمون حکومت‌های محلی به خواسته خودمون داشته باشیم و همه به ایرانِ عزیزمان و به همهٔ ایرانی‌های عزیز که زجرِ زیادی را کشیدن، افتخار کنیم. یاشاسین ایران، یاشاسین آذربایجان

    مهری

    پاسخحذف
  3. جسارتا ، نفهمیدم مطلب شما چه ربطی به این خبر داشت ، یا مثلا به ظلم به ما ها ، و یا زبان مادری و دیگر چیزها چه ربطی میتواند داشته باشد .

    پاسخحذف