جمعه، بهمن ۱۴، ۱۳۹۰

این ماجرا در خط هوایی TAM اتفاق افتاد

وقتی که تفاوت در رنگ و نژاد برتری می آورد!


یک زن تقریباً پنجاه ساله ی سفید پوست به صندلی اش رسید و دید مسافر کنارش یک مرد ساهپوست است

با لحن عصبانی مهماندار پرواز را صدا کرد

مهماندار از او پرسید "مشکل چیه خانوم؟"

زن سفید پوست گفت: "نمی توانی ببینی؟ به من صندلی ای داده شده که کنار یک مرد سیاهپوست است، من نمی توانم کنارش بنشینم، شما باید صندلی مرا عوض کنید!"

مهماندار گفت: "خانوم لطفاً آروم باشید، متاسفانه تمامی صندلی ها پر هستند، اما من دوباره چک می کنم ببینم صندلی خالی پیدا می شود یا نه"

مهماندار رفت و چند دقیقه بعد برگشت و گفت: "خانوم، همانطور که گفتم تمامی صندلی ها در این قسمت اقتصادی پر هستند، من با کاپیتان هم صحبت کردم و او تایید کرد که تمامی صندلی ها در دسته اقتصادی پر هستند، ما تنها صندلی خالی در قسمت درجه یک داریم"

و قبل از اینکه زن سفید پوست چیزی بگویید مهماندار ادامه داد: "ببینید، خیلی معمول نیست که یک شرکت هواپیمایی به مسافر قسمت اقتصادی اجازه بدهد در صندلی قسمت درجه یک بنشیند، با اینحال، با توجه به شرایط، کاپیتان فکر می کند اینکه یک مسافر کنار یک مسافر افتضاح بنشیند ناخوشایند هست."

و سپس مهماندار رو به مرد سیاهپوست کرد و گفت: "قربان این به ای معنی است که شما می توانید کیف اتان را بردارید و به صندلی قسمت درجه یک که برای شما رزرو نموده ایم تشریف بیاورید..."

تمامی مسافران اطراف که این صحنه را دیدند شوکه شدند و در حالی که کف می زدند از جای خود قیام کردند.

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Friendfeed :: Twitter :: Greader :: Email To: :: Qirmiz-da paylash! ::

۹ نظر:

  1. این فقط یه قصه ست. در اروپا نژاد پرستی به همین صورتی که این داستان توضیح داده, کاملا دیده میشه.

    پاسخحذف
  2. اگر به همین صورته پس شماها و سیاها نرید اروپا و اونجا رو به گند نکشید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اون کسی که دنیا را به گند میکشه چهار تا احمق نژاد پرست کثیف مثل تو هستند.

      حذف
  3. وقتی دلیل محکمی برای حرف هایتان ندارید شما متحجران با زور،دروغ،تهمت و توهین می خواهید حرف هایتان را بر کرسی بنشانید،آقای محترم اگر ابراز عقیده ی دیگران شما را آنقدر برانگیخته می نماید که به ناموس دیگران بی احترامی کنید شما از نظر روان شناسی باید بررسی شوید چون کار شما نشان از بیماری شما دارد.دوست گرامی نژاد پرست نژاد پرست است چه سفید چه سیاه،چه شیعه چه سنی،چه مسیحی چه کمونیست،چه مسلمان چه یهودی و این کار بزرگترین اشتباه بشریت است چون بعث جنگ و کشتار می شود.وقتی رئیس جمهور متوهم انتسابی شما دایه ی مدیریت جهان را دارد اما نمی تواند اوضاع آشفته بخصوص اقتصادی کشورش را سامان دهد دیگر از شما چه توقعی می توان داشت که این ها را بفهمید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. I'm sorry for you. you are the most stupid person i found in my life. Agar ma oropa ro be gand bekeshim behtar az ine ke esalatemon ro befroshim va hatman badesh madar va zanet ro ham be oropaieha midi ta bacheht shabiheshon beshe. Khak bar saret konand

      حذف
    2. متاسفانه برخي از انسانها اينقدر بي هويت و بي شخصيت هستند كه هر زماني كه دهنشون رو باز ميكنن همينطور كلمات گوهرباره كه در مياد. نمي فهمم كه ما با اين نسل انسانهايي كه بعد از انقلاب تربيت كرديم چه نيازي به جانوران ديگه در كشور داريم. دوست عزيز يك انسان سالم از لحاظ فكر قبل از قضاوت سعي ميكنه عدالت داشته باشه تا مضحكه عام و خاص نشه مشابه با اونهايي كه نماينده طيف شما هستند.

      حذف
  4. men Avrupanı bilmirem amma eyer bu iş Kanada'da baş vere ve biri gede uçak konukçusuna (mehmandare hevapeyma) deye men qara adamın yanında oturmaq istemirem kesinlikle mehkemeye gönderilib ve dustaq olunar

    (hebse atılar)

    پاسخحذف
  5. aya--khamenei--dar--azarbayejan-bedonya-amade,ast-ya-na?=www.mohabatnews.com--www.c-n-f-iran.tv--www.azizanpress.com--www.iran-now.de--www.ex-muslime.de--www.new-channel.tv--

    پاسخحذف