چهارشنبه، شهریور ۰۸، ۱۳۹۱

صندوق رای بهتر نیست؟




ناراحتی برخی از ملی گرایان به ظاهر ایراندوست از مطرح کردن ایده رفراندوم در نقاطی از ایران که ملیتهای غیر فارس زبان در آن نواحی ساکن هستند به راستی چیست؟مگراین وطن دوستان داعیه این را ندارند که سیستم فدرالیسم اولین بار توسط ایرانیان ترویج داده شده و مورد استفاده قرار گرفته است؟

چرا برای پاک کردن صورت مسئله دست به گریبان منابع جعلی و حاشیه نویسی و ربط دادن صدای آمریکا و ویکی لیکس و شیطان بزرگ و صهیونیسم و قوم گرایی و موساد و ... به خواست مشروع ملیتها، برده اید؟شعور سیاسی این میهن پرستان مجازی چند هویتی  تا بدان جا قابل تامل است که واژه «ینی چری » را که شایسته خودشان است به صورت بالعکس برای نمایندگان کنگره آمریکا به کار میبرند اما دانسته یا نادانسته خود را مضحکه عام و خاص کرده اند!
لینکی را چندین بار با تغییر عنوان و ارجاع به یک نوشته از ویکی لیکس اما کاملا بدون ارتباط با نوشته های این منبع افشاگر آمریکایی ( البته در مواردی که آمریکایی ها باب میل ایشان رفتار کنند محبوب هستند ولی اگر صدای آمریکا با اسرائیل برای تجزیه ایران نقشه هایی داشته باشد منفور و ضد ایران خواهد بود) در سایتهای اشتراک لینک، ارسال میکنند و گله وار مشغول خواندن دعای «اهورا مزدا  ایران را از دشمن و دروغ و خشک سالی حفظ کند» هستند!!
بگذریم از این عده قلیل اما مخاطب این نوشته دلسوزان این مرز و بوم هستند پس:
مگر نه این است که میزان اراده و رای ملت است؟
فرض کنید که ملت آذربایجان خواست مستقل باشد
ان وقت شما دمکراتهای ایرانی نکند میخواهید همچون صربهای یوگوسلاوی برای دفاع از ایده نامشروعتان آذربایجانی را قتل عام کنید؟
در جهان متمدن راه بهتری وجود دارد
صندوق رای!
بهتر نیست؟

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Friendfeed :: Twitter :: Greader :: Email To: :: Qirmiz-da paylash! ::

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر