جمعه، اسفند ۱۹، ۱۳۹۰

تهدیدنامه‌ای از نوع پان‌ایرانیستی

برخی مدعیان پان‌ایرانیسم همچون دیگر پان‌ها و ابزارهای ترویج نژادپرستی و فاشیسم، متکی بر تخطئه و سرکوب مخالف هستند. اینان همچون دیگر تمامیت‌خواهانی که بشر مظلوم در عمر خود دیده، تصور می‌کنند که محققان و مورخان و باستان‌نگاران می‌بایست آلت دست آنان باشند و چیزی بگویند و بنویسند که باب میل و موافق با دکان‌های وطن‌فروشی آنان باشد.
اخیراً یکی از این اشخاص مدعی پان‌ایرانیسم با نام مخفی فرهاد و از پشت نقابی که بر چهره زده، ایمیلی فرستاده و گفته: «در نظر داشته باش مقاله‌ی ویکی کمترین دشمنی است که می‌توانیم در حقت بکنیم. برای لجن مال کردنت ابزارهای دیگری هم هست». سپس در ادامه همان ایمیل مرا تهدید به قتل کرده و ضمن یادآوری «حمام خونی» که در آینده به راه خواهد افتاد، آورده است: «وسط این حمام خون ممکن است کسانی هم یاد تو و امثال تو بیافتند».
این اشخاص بسیار میهن‌دوست و وطن‌پرست، علاوه بر ایمیل بالا، چندین فحش‌نامه و تهمت‌نامه و وبلاگ و صفحات فیسبوک قلابی برای من و به اسم من به راه انداخته‌اند که به راستی شواهد خوبی از آموزه‌های سرکوبگری مبتنی بر حقوق بشر است که لابد از کورش بزرگ آموخته‌اند.
اینها نشانه‌ها و شواهد زنده‌ای است از آنچه تاکنون در باره خطرات آریاگرایی و کورش‌پرستی و ناسیونالیسم کور گفته و نوشته بودم.
اما در پاسخ حضرت ایشان عرض کنم که در فرهنگ ایران مرد در برابر مرد می‌ایستد و با شهامت حرفش را می‌زند. اینکه کسی با هویت مخفی به کسی که هویت واقعی و آشکار دارد، تهمت بزند و تهدید کند و خود را از عاقبت آن محفوظ دارد و مسئولیت عواقب کار خود را به عهده نگیرد، نهایت بی‌شرمی و زبونی است. در فراهان نیز به سگ‌هایی که پشت دیوار پنهان می‌شوند و «پارس» می‌کنند و شهامت دفاع واقعی و نشان دادن خود را ندارند، می‌گویند: «سگ حسن‌پسند»!
اینان باید اطمینان داشته باشند که امثال اینگونه تهدیدها و اوباش‌گری‌ها کمترین تأثیری در آرمان‌ها و نوشته‌های این نگارنده که کوششی برای دستیابی به واقعیت‌های تاریخی و روشنگری در قبال عوام‌فریبی‌های آریاانگاران و کورش‌پرستان است، ندارد و او بیدی نیست که به بادهایی که از «بال مگس» برمی‌خیزد، بلرزد.

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Friendfeed :: Twitter :: Greader :: Email To: :: Qirmiz-da paylash! ::

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر