جمعه، تیر ۱۶، ۱۳۹۱

صدای پای فاشیسم این بار از سمت ایران دوستان بالاترین

 
می گویند صبر و تحمل انسان اندازه ندارد اما : 

مدتی است است که همه از باند بازی در بالاترین گله مند و شاکی هستند و امروز علاوه بر باند بازی بنده می خواهم وجه دیگری از ایرادات بالاترین را برای شما بشکافم .
بالاترین علاوه بر باند بازی های معمول تبدیل شده به میدانی برای عقده گشایی و بچه بازی . بحث ها از حالت موثر و مفید تبدیل شده به عقده گشایی های شخصی و رو کم کنی و کل کل .
در واقع دغدغه بسیاری از کاربران که در این باندهای گروهی مشغول فعالیت هستند و باصطلاح نام یک اعتقاد یا حزب یا گروه بر خود دارند هدف و آرمان گروهشان نیست بلکه رو کم کنی از چند کاربر طرف مقابل تمام هدف و مقصود و منظور آنها شده است .
 

مدتی است که تمامی لینکها و نظرات و وبلاگ من به دقت توسط چند نفر باصطلاح ایران دوست رصد میشد . با اینکه بارها در نوشته هایم و کامنت هایم گفته بودم که هدف من جزحفظ زبان مادریم چیز دیگری نبوده و نیست بارها و بارها مارک تجزیه طلب خوردم و دم بر نیاوردم .
یک عده وظیفه عصبانی کردن کاربر هدف یا در واقع کاربری که گروه یا باند قصد حذف آن را دارند به عهده می گیرند . مدام با تهمت و افترا و توهین های جنسیتی و قومی سعی در عصبانی کردن کاربر دارند تا او را وادار کنند که توهین کند .و آن وقت ناگهان همگی گزارش دست جمعی میفرستند و باعث بسته شدن حساب او می شوند .(برای این مورد در آرشیوم مثالها وجود دارد ولی هر کاربر بالاترینی این موضوع را به دفعات حس کرده است)
اینکه این کاربر هدف چقدر افکارش با آنها مخالف باشد مهم نیست . مثلا اگر باصطلاح ایران دوستان با این کاربر لج کنند ابدا مهم نیست کسانی هم در سایت وجود دارند که به مراتب لینکهای بدتری میفرستند، مهم اینست که با این کاربر لج کرده اند و باید برای رو کم کنی حذف شود . در واقع برای یک ایران دوست بالاترینی ایران مهم نیست حذف کاربری به نام کیشی مهم تر است !
باور کنید این حرفها که میزنم عین حقیقت است و قصه نیست . در زمانی که مثلا من لینکی میدادم که چهل منفی گرفته بود کاربر دیگری لینکی فرستاده بود که از هر جهت و با معیارهای همان آقایان و خانمهای باصطلاح ایران دوست ضد ایرانی بود نه تنها دیده نمی شد بلکه گهگاه بی توجه مثبت هم گرفته بود و داغ شده بود و رفته بود !
بالاترین به معنی واقعی کلمه برای اینها شده بچه بازی و وقت تلف کنی و کل کل . ایران برای اینها کشک است .تنها اسم ایران را یدک میکشند.نام ایران دستاویزی شده برای عقده های شخصی. به شعارهای این به اصطلاح ایران دوستان غیور!! هم که پای لینک ها کامنت میگذارند توجه نکنید .فقط و فقط بازار گرمی است .(در مورد حسابهای یدکی و مسئولیت های آنها در این امرنیز حرف بسیار است)
آدرس آی پی مشترک و مولتی یوزر بودن و چند شناسگی مختص اقلیت ها و مستقل هاست اصلا سیستم اتوماتیک بالاترین !!! که هر روزه و هر لحظه در حال مبارزه با حملات سایبری است چه میفهمد چند شناسگی چیست!!!



 

 



برای شروع بازی نیاز به کل کل هم هست . یادتان باشد قدیمها بچه ها قبل از گل کوچیک هم برای هم کری می خواندند .(یک مثال ساده : در بهبوهه گرانی و موعد تحریم های بین المللی علیه کشورمان و گسیل هزاران بیانیه و گزارش در مورد وضعیت بد اقتصادی،ایران دوستان شریف و از جان گذشته به خاطر بازداشت یک خبرنگار در فلان ولایت کشور متخاصم و صهیونیستی !! جمهوری آذربایجان موضوع داغ زده میشود و از فرسنگ ها دورتر یوزر های مختلفی برای ارسال لینک و کامنت گذاری و به چالش کشیدن بحثها لاگین میکنند.آیا به عنوان یک میهن پرست کسی مضمون چنین کاری را میداند؟چه فرایندی برای ایران دوستان دارد؟هر فرد دیگری هم که برای این عمل متعصبانه ایشان اعتراض کند مسلما تجزیه طلب شناخته خواهد شد!)
این را جمع ببندید برای همه گروههای سیاسی عقیدتی . به جرات به شما می گویم که همه این افراد آخرین چیزی که برایشان مهم است هدف گروهشان یا اعتقادات حزبیشان است . بالاترین و سیاست در ایران و همه چیز شده بچه بازی و بس .
من اکثر نوشته هایم را خودم مینویسم .در این بین مقالاتی از افراد و نویسندگان دیگردر سایتها و وبلاگهای مختلف بوده که بخاطر وجود مشکل نگارشی بین چند کلمه و جمله آن و بالطبع ضدیت با قوانین بالاترین و در جهت اهداف همین باصطلاح ایران دوستان در وبلاگ گذاشتم تا غلط املایی نداشته باشد و طبق قوانین بالاترین باشد . عزیزان ایران دوست برای تمام مطالب من بدون استثنا
دسته جمعی گزارش کپی کار رد کردند و به بهانه  سیستم اتوماتیک بالاترین حذف شدند . بالایاران گرامی هم با فرستادن ایمیل و گزارشهای مکرر هم وبلاگ مرا بستند و هم آیدی مرا .
حالا منی که دغدغه ام صرفا زبان بود و بس اگر بعد از این همه آزار و اذیت اینها تبدیل به چیز دیگری شوم مقصرش چه کسی است ؟ باز هم من ؟
شاید مثال درستی نباشد که بگویم بالاترین تبدیل به زندانی شده که محکومینی با جرمهای اندک یا بدون جرم را تبدیل به قاتلین بالفطره می کند
عقیده و دیدگاه من هیچگاه براساس نژاد شکل نگرفته و نیست و هیچگاه انسانها را بر اساس نژاد یا شهر یا کشور طبقه بندی نکردم . هیچگاه تقصیر و اشتباه یک نفر یا چند نفر را به پای همه ننوشته ام . با همه اینها دارم به این میرسم که لااقل درباره ایران دوستان بالاترین استثنا وجود ندارد . صدای پای فاشیست را میشنوم که اینبار به اسم ایران دوستی در حال حلول در بالاترین است .
شاید بهتر است حکومت فیلترینگ را از روی بالاترین بردارد چون دیگر کسی در بالاترین مخالف سیاستهایش نیست.بالاترین در اختیار چند ایران دوست خارج نشین و مجازی است که در بلاد فرنگ برای وطنی که قبلا ترکش کردند دلسوزی میکنند!
پس تا آن روز ...
 بالاترین ارزانی ایران دوستان مجازی

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Friendfeed :: Twitter :: Greader :: Email To: :: Qirmiz-da paylash! ::

۶ نظر:

  1. یاشاسین کیشی یولداشیم

    پاسخحذف
  2. حفظ زبان مادرى حق همه دوسداران ايرانى يکپارچه و متحد است. ايرانى بودن, دوست داشتن ايران و حفظ زبان مادرى يک حق بدون قيد و شرط است و منوط به داخل يا خارج بودن نيست. از طرف ديگر مخالفين همواره باعث رشد انسان مى شوند, آنها هم حق مخالفت دارند (نه توهين). به خاطر داشته باشيم که دنيا را فقط با موافقين نساخته اند! بايد ظرفيت تحمل مان را بازهم بالا تر ازين حد که هست ببريم و هزينه آنرا هم بپردازيم. درود بر شما.

    پاسخحذف
  3. دوست گرامی و محترم صاحب این بلاگ ، که نامت را نمی دانم اما به نظر میرسد شما هم مانند من ترک آذربایجانی باشید . اما با این تفاوت که شما متولدو بزرگ شده یکی از شهرهای آذربایجان ، ولی من متولدو بزرگ شده تهران هستم ، حتی پدر و مادرم هم با اینکه متولد وطن ،هستند اما بزرگ شده تهران میباشند ، شما اگر صدای مرا هم بشنوید ، امکان ندارد متوجه شوید که این فرد یک ترک آذربایجانی است،
    اما با این همه به زبان مادریم مسلطم ، زمانی که دوازده سالم بود الفبای ترکی لاتین را به طورکامل آموختم و شروع به خواندن کتاب به زبان مادریم نمودم ، هر کس هم در هر جایی از من هویتم را پرسید با افتخار گفتم ترک آذربایجانی هستم. در حالیکه هیچ فراموش نمیکنم در طول تحصیلم در دانشگاه تهران ، دانشجویانی که از اردبیل و میانه آماده بودند از من میخواستند تا با آنها ترکی صحبت نکنم !!!حتی فراموش نمیکنم دانشجوی میانه چی ، به من میگفت " بابا ترکی دیگه چیه که تو هی دوست داری به ان زبان صحبت کنی . چرا فکر موقیعت من نیستی که میخواهم با دخترهای تهرونی دوست بشم، ان وقت توی نفهم میای وسط دانشگاه با من ترکی حرف میزنی . " بیچاره فکر میکرد با خوش رقصی و انکار هویتش به موقعیتی میرسد که هم حال و هولش را با دخترهای تهرانی میکند هم احترام برای خود کسب مینمایدبیچاره با تمام این تلاشها فقط از فارسها توهین میشنید بایستی به جوکهای زننده ترکی آنها میخندید و گاهی هم برای کسب نیمچه احترامی خود جک ترکی تعریف میکرد ، خلاصه نه تنها احترامی کسب نکرد بلکه تبدیل به دلقکی برای خنداندن دانشجویان فارس شده بود . اما در عوض من ، تمامی هم کلاسی هایم میدانستند ، اگر کوچکترین گوشه کنایه ایی به سرزمین عزیزم یا ملتم بکنند ، برای همیشه از دوستی با من محروم خواهند بود ، آذربایجانم یعنی تمام جانم ، میهنم خط قرمز من است . میتوانم بگویم دوستان بسیار خوبی در دانشگاه از تمامی ملیتها ، تا حتی ارامنه، داشتم ، که با احترام متقابل، بسیار هم صمیمی بودیم .
    اما غرض از این مقدمه طولانی این بود که به شما بگویم ، شما هرچه در مقابل فارسها کوتاه بیاید ، آنها جسا رتشان را به شما بیشتر خواهند کرد ، چرا ما نباید از وطنمان و استقلالمان سخن بگویم ، با کدامین معیار بشری این جرم است ؟میگوید بالاترین ، چه و چه ، عزیزم گدایی محبت از دشمن قسم خورده میکنید, چرا این قدر شما ضعیفید؟ ، خب از بالاترین که انتظاری غیر از این نیست ، شما هم بیاید شبکه اجتماعی آذربایجانی راه بیاندازید ، مشکل شما و بیشتر ترکان آذربایجانی عدم اعتماد به نفس ، گدایی دوستی از فارسها ، احساس کمبود و ضعف در مقابل دشمن قسم خورده فارس است . شما با اعتماد به نفس راهت را ادامه بده ، به خدا همین بالاترین به التماس برای درج نظراتت ، میاید .

    پاسخحذف
  4. کیر تو کس ننه تو و کس مادر ایران دوستان
    کیر تو کون کثیف ملت ترک مغول آذربایجان
    کیر خر تو کس و کون ایرانی های کس مغز
    کیر تو دهن بالاترین و مهدی یحیی نژاد
    کیر تو کون کامنت بالایی
    کیر تو کون این کامنت

    پاسخحذف
  5. بنده هم معتقدم ما باید به جای گدایی حق خودمان به دنبال استقلال آزربایجان عزیزمان از دست اشغالگران ایرانی باشیم.البته من خودم هم در بالاترین فعالیت می کنم و منظورم از حرفهای بالا این نیست که سیاسیت نداشته باشیم اما واقعیت این است که بهتر است ما بیشتر در سایت های خودمان و همچنین فیس بوک فعالیت داشته باشیم تا اینکه بیاییم و ناز این فاشیست ها را بکشیم تا آنها قبول کنند که ما خرده فرهنگ ها و قوم و قبیله ها هم آدم هستیم و ...

    پاسخحذف