شنبه، مرداد ۱۴، ۱۳۹۱

آهای نژادپرست عثمانی حیا کن ، ما کاسه شراب خوری داشته ایم!



پیکره ای که می بینید کاسه یا پیاله ای سفالی است که تاریخ دانان و مورخین ... (مجهول الهویت)  آن را مربوط به دوران قبل از میلاد و هم عصر با کوروش کبیر پادشاه پارسها * دانسته اند.روایت است که کوروش و خاندان سلطنتی هخامنشیان در آن شراب شیراز نوش جان میکرده اند.این پیاله در حدود 10 سانتی متر ارتفاع و قطری معادل 10 سانتی متر داراست.مورد استفاده دیگری از این کاسه شرح داده نشده ولی بنا به گفته ی مورخین مذکور هم اکنون در موزه فلان کشور اروپایی نگهداری میشود.ظرافت خاص دیگری که حاصل بررسی های زیاد کشف شده و میتوان نام برد ترک خوردن نقطه ای از لبه ی این کاسه است که تا کنون دانشمندان پی به رمز و راز آن ترک نبرده اند اما برخی از روشن فکران پارسی و رهروان حضرت کوروش ادعا میکنند این ترک،حاصل برخورد دماغ مبارک کوروش کبیر در هنگام رفع عطش ایشان میباشد.این چنین است که ایران زمین مهد نبوغ و فرهنگ و اختراعات خارق العاده ای بوده که عثمانی جماعت حتی به مخیله اش هم خطور نمیکرده است.


پ.ن:
پارسها طايفه اي از هندي ها و اروپائيان بودند كه به ايران كوچ كردند. پارسها از 6 قبيله تشكيل مي شدند كه هخامنش آنان را متحد كرد.
آری این گونه است اگر بنا بر این باشد که تاریخ سازی با گذاشتن چند کاسه و نعلبکی در فضای نت فارسی کمبودهای تاریخی را بخواهد بپوشاند پس ما نیز دست به کار میشویم تا باگ های موجود در این تاریخ سازی را کشف کنیم.
این چند کلمه صرفا جنبه شوخی داشت و ارزش دیگری ندارد!

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Friendfeed :: Twitter :: Greader :: Email To: :: Qirmiz-da paylash! ::

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر