شنبه، اردیبهشت ۰۲، ۱۳۹۱

من خواهم مرد اما نه با ابوموسی و تنبهایش من با نمک دریاچه جان خواهم داد


داشتم در مورد دریاچه اورمیه فکر می کردم در مورد خشک شدنش انگار نه انگار که این دریاچه بخشی از ایران است.
همگان در مورد ابوموسی و تب بزرگ کوچک در حال مشاجره هستند امارت می گوید به من تعلق دارد ایران نیز حرف خودش را میزند و عده ای در خیابان.
 در حالی که شعارهای علیه امارت سر می دهند، دریاچه اورمیه در حال خشک شدن است و با گذشت زمان به کویر نمک تبدیل می شود. عده ای میگویند ابوموسی ولی باید دید که  دریاچه رمق ندارد. امارات توری بزرگ برای صید جزایر سه گانه پهن کرده است و ایران و دوستدارانش می گویند" برو گم شو" . دریاچه در حال مرگ است. کسی نیست. فریادهایش گوشها را "کر"" کرده است اما کسی گوش شنوا ندارد. من خواهم مرد اما نه با ابوموسی و تبهایش من با نمک دریاچه جان خواهم داد. مرا دریابید من در حال مرگ هستم.

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Friendfeed :: Twitter :: Greader :: Email To: :: Qirmiz-da paylash! ::

۱۹ نظر:

  1. همانقدر که دریاچه ارومیه مهم است، جزایر هم مهمند.
    بیاییم به جای بحث و جدل دست اتحاد دهیم برای نجات دریاچه ارومیه و جزایر.
    بیایید بازیچه حکومتها ، نژادپرسیت ترک و فارس نشویم.
    بایاییم و عمیقتر داستانمان را کند و کاو کنیم و بپذیریم از شمال تا جنوب دغدغه هایمان یکیست.

    پاسخحذف
  2. دوست عزیز یادت باشه که تورکها هیچ وقت نزادپرست نبودند و نخواهند بود.
    اونی که این وسط از آب گل الود میخواد ماهی بگیره سیستم فاشیستی فارسها هست.

    پاسخحذف
  3. kose khahar & madare harchi torke khre

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. az binamusi bi sharafiite azizam

      حذف
    2. خاک بر سر بیناموست کنن واسه تو احمدی نژاد هم زیاده.لیاقت تو و امثال تو چنگیز خان ه که بیاد ننه باباتو جلو چشت بکشه

      حذف
    3. آقای ترک دموکرات که مینویسی حکومت فارس فاشیستی، برای این حکومت سرکوب مردم از هر قومی فرق ندارد. در ضمن این حکومت فارس نیست بلکه عرب است و رهبرش هم ترک است و از خامنه تبریز میاید. پس ما بگویم حکومت فاشیستی ترک، نه هموطن لطفآ رگ تورکیت را کنترل کن و فارس را فاشیست نکن، فاشیست هم میتواند فارس باشد هم ترک، این حکومت نه مال ترک است نه مال فارس. متاسفانه اگر ایرانیان به دریاچه رضاییه اهمیت نیمدهد تقصیر تعدادی محدود از ترکها است که در دوران جنبش سبز در فضای اینترنت ترکها را تشویق میکردن که این جنبش فارسهاست و به ما ترکها ربطی ندارد و در این جنبش شرکت نکردن در صورتی که رهبر جنبش سبز آذریست و این انقلاب ایران ویرانگرا تبریز آغاز شد و فارسها و کردها، بلوچها به قتل رسیدن، فراموش نکن که خلخالی که بود و از کجا آمده بود، یادت نرود موسوی اردبیل و آیتاله تبریزی با ترک و فارس و عربه ایرانی چه کرد. پس همانطور که تو قربانی هستی فارس و کرد و بلوچ و عربه ایرانی هم قربانی است. هر وقت به دمکراسی رسیدیم و فارس تورا ستسمار کرد آنوقت توهین بکن و تفرقه بیانداز. یادت باشد که تعدادی انگشت شمارمقصرن که مردم ایران در جنبش دریاچه شرکت نکردن این تعداد که در بازیهای تراکتور با پرچم ترکیه به استادیوم میایند و یاشاسین آتاتورک میگویند. حالا اگر تاصب ترکیتو بذاری کنار میبینی که مقصره اصلی نه فارس است نه تو آذری. مقصر کسی است که خودش هر روز اتحادیه خودش را در اروپا و کشورهای عربی قوی تر میکند و پول خرج میکند که علی اف و مزدورانش من و تورا با هم درگیر کند تا هر دو قوم را ضعیف کند تا حکومت کند. یادتان نرود که هموطنان آذربایجانیمان در باکو و شهرهای دیگره جمهوری آذربایجان زیر شکنجه و ستم هستن، پس فکر نکنید مرغ همسایه غاز است.

      حذف
    4. مردک کس شعر نگو ایران تشکیل شده از اقوام زیاد ترک و بلوچ و کرد و عرب و در اخر فارس و لر که در مورد 4 قوم اول باید گفت در اثر همجواری با کشورهای مجاور خود وارد ایران شدند .... به قول رفیقمون احمدی نِاد از سرتونم خیلی زیاده چه برسه به رهبر....

      حذف
  4. پاسخ‌ها
    1. اگر مبنا تعداد لینک های بالاترین باشد، دریاچه ارومیه خیلی خیلی بیشتر از جزایر ایرانی لینک داشته است. اگر به تعداد کاریکاتورها، پست های وبلاگ ها ، سایت ها و دیگر فعالیت های در سایت های مجازی باشد، باز هم به نظر بنده دریاچه ارومیه خیلی خیلی بیشتر مورد توجه ایرانی ها بوده.

      حکومت رو از مردم جدا کنید. اونها به هیچ کس رحم نمی کنند.

      مگر دریاچه پریشان و قم و هامون و ... خشکید حکومت کاری کرد؟
      مگر زاینده رود 15 سال است آب ندارد ، حکومت کاری کرده است؟

      حذف
  5. باز هم لینک تفرقه انگیز.همه جای ایران برای همه مردم ایران عزیزه اما سیستم فاشیستی پانترکها فقط و فقط محیط زندگیش رو همه میدونه.اینهمه حمایتی که در همه فضاهای مجازی و غیر مجازی انجام شده رو نادیده می گیره و اخر هم می خواد نتیجه بگیره پس کسی به فکر ما نیست و ما جدا افتاده ایم تا به نیتهای شومش برسه.

    پاسخحذف
  6. پان ترکیسم،در پس این نوشته ها به دنبال این است که آب را گل آلود کند که حکومت به همه جا میرسه جز آذربایگان،در صورتی که من خودم شاهدم که مردم ایران به مراتب از خشک شدن دریاچه ارومیه ناراحت تر از حرف های امارات هستند.لطفا دست از این نیت های شومی که برای ایران ریخته اید بردارید آقایون پان ترک،ملت ایران بیشتر از این حرف ها کشورشون رو دوست دارند.

    پاسخحذف
  7. تو گوه میخوری که جزایر سه گانه برات مهم نباشه پست فطرت حرومزاده پس تو ایران چه گوهی میخوری ای بی وطن خائن؟

    پاسخحذف
  8. درياچه هامون که ساکنين اطرافش سيستاني هاي فارسي زبان هستند بيشتر از
    چهارده سال هست خشک هست و دولت هيچ کاري براشون نميکنه و همه آواره شدند

    درياچه زيباي بختگان فارس که ساکنين اطرافش همه فارس هستند خشک شد
    و نمکش مزارع اطراف رو نابود کرد و باز دولت کاري نميکنه
    درياچه اروميه هم همين طور
    اگر سدها باز بشند دوستان ترک از کجا ميخواهند آب در تبريز و اروميه و ساير شهرها
    براي خوردن پيدا کنند

    اين آبسراني از خزر فقط يک خط لوله با دبي آب کم براي مصارف شهري هست
    نه کشاورزي يا سرسبز کردن کوير

    پاسخحذف
  9. Ba sælam, mæn dær heyrætæm ke in farszæbanha dær iran chera nemifæhmænd ke ma torkha særzæmineman tævæssote farsha eshgal shode æst, akhær kojaye donya mærdomi bish æz 35 milion ensan bezur bayæd zæbani ra yad begirænd ke dær Afganistan Tajikistan væ gesmæti æz iran rayej æst.Akhær ensan bayæd ya kur bashæd væ ya fashist.Zæban koshi yæni neogenoside yæni næslkoshi.Mæn zæmani irani mitunæm bashæm ke mesle Swiss hæmeye mellætha æz huguge mosavi bærkhordar bashænd.Pæs be ma torkha lotfæn næ tohin konid væ næ hæmvætæn begid.enshallah mærdome æsire tork(torkhaye Azærbaijani,Gæshgayi, khorasani,Esfæhani,Gezvini,Zænjani,Torkæmæn) bezudi hæggeshan ra æz eshgalgæran khahænd gereft.zende bashid.

    پاسخحذف
  10. پانترکیسم فاشیست شما که ایران را نابود کردید حالا طلب هم دارید ، همش میگردید یک نفر را پیدا میکنید میگید میدانید که این آدم از کجا میاد، از تبریز، مثل همین خانوم حمیرا که تو سایت نوشتید، خود حمیرا خودشو ایرانی میدونه تو مزدور میگی تبریزی، چه فرق میکن کی از کجا اماده هم ایرانی هستن. حالا که میگردید افتخارات تمام ایران و ایرانیان رو وصل میکنید به یک قسمت از ایران لطفآ صد هزارتا اتوبوس بفرستید تهران ، مشهد، اصفهان و بسیاری از دیگر شهرهای ایران و ترکهای بیسواد و مذهبی رو جمشون کنید و برگردون همونجا که حمیرا اومده.

    پاسخحذف
  11. Dær gærne 21 tæmame mærdome jæhan in hægg ra darænd ke be zæbane khod tæhsil konænd, væ in hægg mosællæme tæmame ensanhast, benabærin iran zæmani mitune keshværi motæræggi bashæd ke aæ Swiss dærs begiræd væ zæbane tæmame mellæthaye æsir ra azad konæd, ve yek zæbane international ke Engelisi æst ra zæbane resmi bæraye tæmam iran entekhab konæd,zira ma mikhahim ba dunyaye elm ashena bashim næ ba zæbane hæmsayeganeman ke international væ elmi nistænd.Bæraye hæmeye ensanhaye monsef moveffægiyæt arzu mikonæm.shad bashid.

    پاسخحذف
  12. حالا معلوم شد کی فاشیسته ما تورکها یا شما فارسها هرقدر هم که انکار کنی بازفاشیستی اونم از نوع خطرناکش کیرم تو جزایرسه گانه مگه غیر اینه که این جزایرو هم مثل ازربایجان کردستان سیستان و ترکمنستان اشغال کردن؟جزایر متعلق هست به عربها حالا توی فاشیست بی همه چیز هی کونتو پاره کن اخرش جزایر هم به صاحب اصلیش که عربها هس میرسه همونطوریکه ازربایجان کردستان سیستان احواز ترکمنستان به استقلالشون میرسن اگه لازم باشه صدهاهزار فاشیست مثل تورو هم ازسرراه برداریم هیچ ابایی نداریم حالا تو بمون با اون کویر لوت باهاش حال کن فردا که عرب احوازی صاحب نفتش شد لابد تو هم باید یا کونتو بفروشی یا زنتو

    پاسخحذف
  13. To tork khar ba yek mosht khar tmame iran ro eshghal kardi hala gooh arabharo mikhori. Azarbayjan ro bkon to mahtatet yek mosht ghatr mesle to bayad az iran aziz bre gorsho gom kone, vali ta 60 mlion fars hast na to ne arabe konkesh yek vajab az khake iran ro nemitone dast bezane, kone toe bi vatan misizeh ke iraniha dahae araba ro gaeidan dahane to torke khar ham migan,farsa kardanet poleto nadadan hala az kone arabha mikhori. Be omid rozi ke harchi khro az iran bendazim to khalije hammmmmishhhhe ffffffaaaarrrrs

    پاسخحذف
  14. من میدونم کجات میسوزه قوزیدم تو اون خلیج فارست کیرم تو اون ایرانت
    جنگ 8ساله وقتی تو تو کوس ننت قایم شده بودی این تورکها بودن رفتن جنگیدن نزاشتن صدام ابجیتو بکنه حالا برا ما دم دراوردی؟میدونی چرا به فارسها میگن تخم زوار؟چون هر کی اومده تو این مملکت مادر کثافتهایی مثل تورو قاییده بیجا نگفتن نه؟تو حالا حالاها کونت میسوزه

    پاسخحذف